马大哒打贼

2022快乐!希望自己能坚持画自己喜欢的东西!!
私信已关!标明ID出处可转载!
做头像表情包随意!
开心就好,开心就好ww

<Bones – Imagine Dragons>曲绘

(好久没画过爽图了让我爽一下,请听一听这首歌秋梨膏!!)

Gimme, gimme, gimme some time to think

给我些时间去思考

I'm in the bathroom looking at me

我在浴室里 需要审视

Face in the mirror is all I need

自己镜中的那副面孔

Wait until the reaper takes my life

等待死神来索我命

Never gonna get me out alive

他不给我留任何生路

I will live a thousand million lives

但我还能无数次重生

My patience is waning

我耐心逐渐被磨灭

Is this entertaining?

难道很有趣吗

My patience is waning

我耐心逐渐被磨灭

Is this entertaining?

难道很有趣吗

I got this feeling, yeah, you know

你知道 我有这种感觉

Where I'm losing all control

自己正在逐渐失控

'Cause there's magic in my bones

我体内的魔力被唤醒

I got this feeling in my soul

灵魂深处有意识

Go ahead and throw your stones

尽管行使你的话语权吧

'Cause there's magic in my bones

我体内的魔力被召唤

Playing with a stick of dynamite

我身处命悬一线的游戏

There was never grey in black and white

黑白世界没有灰色地带

There was never wrong till there was right

对错有别

Feeling like a boulder hurdling

就如前方有巨石阻隔

Seeing all the vultures circling

秃鹫在天空中盘旋

Burning in the flames I'm working in

我身处水深火热中

Turning in a bed that's darkening

天色灰蒙 我辗转在床上

My patience is waning

我耐心逐渐被磨灭

Is this entertaining?

难道很有趣吗

My patience is waning

我耐心逐渐被磨灭

Is this entertaining?

难道很有趣吗

评论 ( 107 )
热度 ( 7328 )
  1. 共133人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 马大哒打贼 | Powered by LOFTER