马大哒打贼

2022快乐!希望自己能坚持画自己喜欢的东西!!
私信已关!标明ID出处可转载!
做头像表情包随意!
开心就好,开心就好ww

我居然能在旅游前把这个画完!!我真是太厉害辣!!灵感是Ella的《I came here for love》。
歌曲我已经搬运到主页了!请自行代入虫铁脑补!!!
I'm no longer broken hearted
我已经不再心痛
So glad I came here tonight
所以很高兴今晚能来到这里
And I see you got what I wanted
我看见你得到了我想要的
Baby, you got what I like
亲爱的,你就是我想要的呀!
I can see that you watching me
我可以看见你正在注视着我
Come over, talk to me
那就凑过身来,和我聊天吧
Need you to give me a sign
我需要你给我一个信号
You got that something sweet
随便一个微笑就好
That don't come easily
这可是来之不易的
It's what I need tonight
你就是我今晚的唯一
I came here for love
我来到这里寻找爱
For someone to hold me down
来找到一个能给我拥抱的人
I won't give it up, no
我永远不会放弃寻找的,永远不!
I want you to reach out
我想让你接纳我
I came here for love
我来到这里寻找爱
I came here for love
我来到这里寻找爱
I came here for love
我来到这里寻找爱
I want you to reach out
我希望你能够接纳我
I'm so ready to get on it
我已经准备好接受你的爱
You follow me, you'll be fine
跟着我,你会幸福的
And I'm in too deep have I fallen
我已经爱你爱到无法自拔
Without anyone inside
周围没有任何人
I can see that you watching me
我可以看见你有关注我
Come over, talk to me
那就凑过身来,和我聊天吧

评论 ( 6 )
热度 ( 293 )
只展示最近三个月数据

© 马大哒打贼 | Powered by LOFTER